Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Kim Phước
dc.contributor.authorPhạm, Minh Tiến
dc.date.accessioned2023-12-15T01:21:47Z-
dc.date.available2023-12-15T01:21:47Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324928en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44123-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2021 - no.5 - tr.71-85 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến tỉ lệ chi trả cổ tức: Nghiên cứu thực nghiệm các công ty hàng tiêu dùngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 1859-3690V65S52021071.pdf
  • Size : 438,12 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.