Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44120
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Tấn Huy
dc.contributor.authorPhạm, Đức Huy
dc.contributor.authorPhan, Thị Hương
dc.date.accessioned2023-12-15T01:21:46Z-
dc.date.available2023-12-15T01:21:46Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324926en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44120-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2021 - no.5 - tr.47-58 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleTác động của sở hữu gia đình đến hiệu quả hoạt động kinh doanh của các công ty gia đình: Trường hợp của Việt Namen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
1859-3690V65S52021047.pdf393.43 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.