Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43885
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Huyền
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Thủy
dc.date.accessioned2023-12-15T01:17:49Z-
dc.date.available2023-12-15T01:17:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324460en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43885-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục và Xã hội - 2021 - no.124 - tr.148-154 - ISSN.1859-3917en
dc.subjectTạp chí Giáo dục và Xã hộien
dc.titleCơ hội và thách thức đối với ngành dịch vụ phân phối bán lẻ Việt Nam trong tiến trình hội nhập kinh tế ASEANen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv328S1242021148.pdf780.07 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.