Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Quân
dc.contributor.authorPhạm, Trúc Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Lê Hoài Đan
dc.contributor.authorTrần, Thị Hải
dc.contributor.authorTrần, Mỹ Linh
dc.date.accessioned2023-12-15T01:16:24Z-
dc.date.available2023-12-15T01:16:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325624en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43574-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.128 - 132 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ Smart Lockeren
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S182021128.pdf
  • Size : 869,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.