Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43574
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Quân
dc.contributor.authorPhạm, Trúc Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Lê Hoài Đan
dc.contributor.authorTrần, Thị Hải
dc.contributor.authorTrần, Mỹ Linh
dc.date.accessioned2023-12-15T01:16:24Z-
dc.date.available2023-12-15T01:16:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325624en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43574-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.128 - 132 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ Smart Lockeren
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S182021128.pdf869.69 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.