Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43572
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Nhật Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Châu Anh
dc.contributor.authorThân, Trọng Thụy
dc.contributor.authorBùi, Thị Ngọc Trâm
dc.date.accessioned2023-12-15T01:16:24Z-
dc.date.available2023-12-15T01:16:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325621en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43572-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.116 - 119 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu đánh giá việc sử dụng Event marketing để quảng bá doanh nghiệp tại Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S182021116.pdf575.62 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

4
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

14
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.