Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43553
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Trực Phức
dc.contributor.authorTrần, Nguyễn
dc.date.accessioned2023-12-15T01:16:19Z-
dc.date.available2023-12-15T01:16:19Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325606en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43553-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.54 - 57 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleNhững yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng sử dụng dịch vụ Internet FiberVNN của VNPT - Vinaphone Châu Đốcen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S182021054.pdf752.37 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

17
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.