Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43549
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Trần Dũng
dc.date.accessioned2023-12-15T01:16:18Z-
dc.date.available2023-12-15T01:16:18Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325603en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43549-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.18 - tr.42 - 45 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleĐề xuất mô hình nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến khả năng thực hiện nghiên cứu khoa học của giảng viênen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S182021042.pdf589.93 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.