Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43484
Title: Mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng khách hàng và lòng trung thành khách hàng đối với cửa hàng tiện lợi tại thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Đàm, Trí Cường
Nguyễn, Thành Long
Nguyễn, Ngọc Long
Bùi, Văn Quang
Keywords: Tạp chí Khoa học và công nghệ - Trường Đại học Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và công nghệ - Trường Đại học Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh - 2021 - no.03 - tr.45-54 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325264
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43484
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V51S032021045.pdf361.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.