Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43331
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHà, Nam Khánh Giao
dc.contributor.authorVõ, Mộng Thùy Dung
dc.date.accessioned2023-12-15T01:11:03Z-
dc.date.available2023-12-15T01:11:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324867en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43331-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học An Giang) - 2021 - no.28 - tr.37 - 47 - ISSN.0866-8086en
dc.subjectKhoa học (Đại học An Giang)en
dc.titleSự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ hàng lẻ nhập khẩu bằng container tại công ty ECU Worldwide Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv426S282021037.pdf475.31 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.