Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43086
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Thành
dc.contributor.authorLê, Văn Huy
dc.date.accessioned2023-12-15T01:09:58Z-
dc.date.available2023-12-15T01:09:58Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=326726en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/43086-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2021 - no.4.1 - tr.14-18 - ISSN.1859-1531en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)en
dc.titleMối quan hệ giữa hình ảnh điểm đến Đà Nẵng và ý định quay lại của du khách nội địaen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv465V19S412021014.pdf1.12 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.