Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Văn Hữu
dc.date.accessioned2023-12-15T01:05:01Z-
dc.date.available2023-12-15T01:05:01Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=326204en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42795-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNgân hàng (Chuyên đề Công nghệ và Ngân hàng số) - 2021 - no.5 - tr.10-16 - ISSN.0866-7551en
dc.subjectNgân hàng (Chuyên đề Công nghệ và Ngân hàng số)en
dc.titleCác nhân tố tác động tới phát triển dịch vụ thẻ của ngân hàng thương mại tại Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv36CDCNS052021010.pdf
  • Size : 624,72 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.