Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42794
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Sơn
dc.contributor.authorVũ, Duy Hiến
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Trung
dc.date.accessioned2023-12-15T01:05:01Z-
dc.date.available2023-12-15T01:05:01Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=326205en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42794-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNgân hàng (Chuyên đề Công nghệ và Ngân hàng số) - 2021 - no.5 - tr.17-21 - ISSN.0866-7551en
dc.subjectNgân hàng (Chuyên đề Công nghệ và Ngân hàng số)en
dc.titleỨng dụng phương pháp hồi quy từng đoạn nâng cao trong bài toán chăm sóc khách hàng của ngân hàngen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv36CDCNS052021017.pdf569.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

3
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.