Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42794
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Sơn
dc.contributor.authorVũ, Duy Hiến
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Trung
dc.date.accessioned2023-12-15T01:05:01Z-
dc.date.available2023-12-15T01:05:01Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=326205en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42794-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNgân hàng (Chuyên đề Công nghệ và Ngân hàng số) - 2021 - no.5 - tr.17-21 - ISSN.0866-7551en
dc.subjectNgân hàng (Chuyên đề Công nghệ và Ngân hàng số)en
dc.titleỨng dụng phương pháp hồi quy từng đoạn nâng cao trong bài toán chăm sóc khách hàng của ngân hàngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv36CDCNS052021017.pdf
  • Size : 569,04 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.