Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42483
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Tuyết Minh
dc.date.accessioned2023-12-15T01:00:07Z-
dc.date.available2023-12-15T01:00:07Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325705en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42483-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.24 - tr.95 - 98 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleXây dựng chiến lược kinh doanh của Công ty cổ phần Oristar trong điều kiện thực thi các FTA thế hệ mớien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S242021095.pdf735.43 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.