Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Tuyết Minh
dc.date.accessioned2023-12-15T01:00:07Z-
dc.date.available2023-12-15T01:00:07Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325705en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42483-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.24 - tr.95 - 98 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleXây dựng chiến lược kinh doanh của Công ty cổ phần Oristar trong điều kiện thực thi các FTA thế hệ mớien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S242021095.pdf
  • Size : 735,43 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.