Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42467
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Khoa
dc.contributor.authorPhạm, Thị Huyền
dc.date.accessioned2023-12-15T01:00:03Z-
dc.date.available2023-12-15T01:00:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325686en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42467-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.24 - tr.48 - 51 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleĐo lường lòng trung thành của khách hàng sử dụng dịch vụ viễn thông di động của Viettelen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S242021048.pdf661.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.