Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41597
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thị Phương
dc.date.accessioned2023-12-14T09:10:45Z-
dc.date.available2023-12-14T09:10:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313242en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41597-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2021 - no.37 - tr.42-47 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titlePhát triển ngôn ngữ - giao tiếp cho trẻ rối loạn phổ tự kỉ thông qua các hoạt động hàng ngày = Developing language and communication for children with autism spectrum disorders through daily activitiesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489S372021042.pdf
  • Size : 8,23 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.