Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41520
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tuấn Đạt
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Huy
dc.contributor.authorNguyên, Đặng Anh Khoa
dc.contributor.authorTrần, Quốc Huy
dc.contributor.authorTrần, Việt Duy
dc.date.accessioned2023-12-14T09:10:18Z-
dc.date.available2023-12-14T09:10:18Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313436en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41520-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.580 - tr.81-82 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectTạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ Internet Banking của ngân hàng Vietcombank chi nhánh quận 7en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5802021081.pdf2.81 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.