Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Duy Phong
dc.contributor.authorNguyễn, Đông Phương
dc.date.accessioned2023-12-14T09:10:11Z-
dc.date.available2023-12-14T09:10:11Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313364en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41498-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.580 - tr.16-18 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectTạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến việc sử dụng dịch vụ ngân hàng điện tử của khách hàng cá nhân tại Agribank chi nhánh Tân Phúen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5802021016.pdf
  • Size : 4,22 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.