Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTạ, Hoàng Giang
dc.contributor.authorLưu, Thắng Lợi
dc.contributor.authorLê, Anh Vân
dc.date.accessioned2023-12-14T09:07:24Z-
dc.date.available2023-12-14T09:07:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=314317en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41196-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Phạm Văn Đồng - 2021 - no.21 - tr.97-105 - ISSN.0866-7659en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Phạm Văn Đồngen
dc.titleTác động của chất lượng dịch vụ đến sự hài lòng của du khách đối với các khư du lịch tại thành phố Đà Lạt = The impacts of service quality on the satisfaction of tourists with tourist attractions in Dalat cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv386S212021097.pdf
  • Size : 1,03 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.