Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Huy Hoàng
dc.contributor.authorTrần, Văn Tiến
dc.date.accessioned2023-12-14T09:07:14Z-
dc.date.available2023-12-14T09:07:14Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327013en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/41152-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ Việt Nam - 2021 - no.10A - tr.13-15 - ISSN.1859-4794en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ Việt Namen
dc.titleLi-xăng nhãn hiệu và rủi ro nhượng quyền thương mại “ngoài ý muốn”en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv8S10A2021013.pdf
  • Size : 326,08 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.