Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40702
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Huy Hoàng
dc.contributor.authorTrần, Văn Tiến
dc.date.accessioned2023-12-14T09:03:46Z-
dc.date.available2023-12-14T09:03:46Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327013en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40702-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ Việt Nam - 2021 - no.10A - tr.13-15 - ISSN.1859-4794en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ Việt Namen
dc.titleLi-xăng nhãn hiệu và rủi ro nhượng quyền thương mại “ngoài ý muốn”en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv8S10A2021013.pdf326.08 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.