Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40382
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHà, Thị Việt Thúy
dc.date.accessioned2023-12-14T09:02:05Z-
dc.date.available2023-12-14T09:02:05Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=314556en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40382-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Nhà nước - 2021 - no.2 - tr.83-87 - ISSN.2354-0761en
dc.subjectTạp chí Quản lý Nhà nướcen
dc.titleNâng cao hiệu quả tiếp cận tín dụng của doanh nghiệp nhỏ và vừa ở Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv219S22021083.pdf4.89 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.