Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40072
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Hồng Chuyên
dc.contributor.authorĐặng, Thanh Tuấn
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Thảo
dc.contributor.authorTrần, Thị Nhinh
dc.date.accessioned2023-12-14T08:58:49Z-
dc.date.available2023-12-14T08:58:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=314805en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40072-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng) - 2021 - no.14 - tr.67-78 - ISSN.2615-9686en
dc.subjectKhoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng)en
dc.titleMô hình hệ thống quản lý KPIs dựa trên năng lực then chốt của giảng viên đại học Việt Nam định hướng giáo dục 4.0 = Framework for key performance management system of Vietnamese University lecturers based on core competencies in the educational era 4.0en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv414S142021067.pdf11.29 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.