Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHà, Thị Thùy Dương
dc.contributor.authorLê, Thị Thanh Tuyền
dc.date.accessioned2023-12-14T08:58:49Z-
dc.date.available2023-12-14T08:58:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=314806en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40071-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng) - 2021 - no.14 - tr.79-94 - ISSN.2615-9686en
dc.subjectKhoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng)en
dc.titleMối quan hệ giữa đồng sáng tạo trải nghiệm du lịch và sự trung thành của khách du lịch: Nghiên cứu tại Đồng bằng sông Cửu Long – Việt Nam = The relationship between co-creation tourism experience and the loyalty of tourists: Research in the Mekong Delta-Viet Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv414S142021079.pdf
  • Size : 16,3 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.