Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40057
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Duy Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thúy Mai
dc.date.accessioned2023-12-14T08:58:45Z-
dc.date.available2023-12-14T08:58:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=314692en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40057-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Quốc tế Hồng Bàng) - 2021 - no.14 - tr.27-40 - ISSN.2615-9686en
dc.subjectKhoa học (Đại học Quốc tế Hồng Bàng)en
dc.titleGiải pháp giữ khách hàng sử dụng dịch vụ Internet cáp quang của VNPT Thành phố Hồ Chí Minh: Thông qua kỹ thuật APT và HVM = Customer retention strategies using optical cable Internet services of VNPT Ho Chi Minh city: Through application of APT and HVMen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv414S142021027.pdf15.73 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.