Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Duy Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thúy Mai
dc.date.accessioned2023-12-14T08:58:45Z-
dc.date.available2023-12-14T08:58:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=314692en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40057-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Quốc tế Hồng Bàng) - 2021 - no.14 - tr.27-40 - ISSN.2615-9686en
dc.subjectKhoa học (Đại học Quốc tế Hồng Bàng)en
dc.titleGiải pháp giữ khách hàng sử dụng dịch vụ Internet cáp quang của VNPT Thành phố Hồ Chí Minh: Thông qua kỹ thuật APT và HVM = Customer retention strategies using optical cable Internet services of VNPT Ho Chi Minh city: Through application of APT and HVMen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv414S142021027.pdf
  • Size : 15,73 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.