Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40050
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Trung Dũng
dc.contributor.authorTrần, Mạnh Hà
dc.date.accessioned2023-12-14T08:58:43Z-
dc.date.available2023-12-14T08:58:43Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=314621en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40050-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng) - 2021 - no.14 - tr.1-12 - ISSN.2615-9686en
dc.subjectKhoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng)en
dc.titleNghiên cứu và phát triển mô hình thương mại điện tử người dùng đến người dùng có kiến trúc phân tán = Study of decentralized customer-to-customer ecommerce modelen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv414S142021001.pdf
  • Size : 12,46 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.