Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Nguyễn Hoàng Ngân
dc.date.accessioned2023-12-14T08:54:54Z-
dc.date.available2023-12-14T08:54:54Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315155en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39682-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.5 - tr.38-40 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleMarketing dịch vụ của các doanh nghiệp Việt Nam trong thời đại 4.0en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S52021038.pdf
  • Size : 4,12 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.