Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Thị Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-14T08:54:02Z-
dc.date.available2023-12-14T08:54:02Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315935en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39517-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2021 - no.493 - tr.22-28 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleMột số biện pháp phát triển năng lực giao tiếp toán học cho học sinh trong dạy học chương “Tập hợp - Mệnh đề” (Đại số 10)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S4932021022.pdf
  • Size : 933,82 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.