Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39290
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Yến
dc.date.accessioned2023-12-14T08:51:29Z-
dc.date.available2023-12-14T08:51:29Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315255en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39290-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu lập pháp - 2021 - no.05 - tr.31 - 37 - ISSN.1859 - 2953en
dc.subjectNghiên cứu lập phápen
dc.titleXác định giá trị thương hiệu của tổ chức tín dụng trong quá trình tái cơ cấuen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv213S052021031.pdf374.34 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.