Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Phú Khánh
dc.date.accessioned2023-12-14T08:51:00Z-
dc.date.available2023-12-14T08:51:00Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316259en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39196-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.4 - tr.112-117 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng truyền hình OTT tại Việt Nam = Factors affecting the OTT television service using intention of consumersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S42021112.pdf
  • Size : 5,31 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.