Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39166
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Kiệm
dc.contributor.authorTrà, Thị Thu Hòa
dc.date.accessioned2023-12-14T08:50:49Z-
dc.date.available2023-12-14T08:50:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316211en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39166-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.3 - tr.244-253 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ di động Vinaphone tại Bình Thuận thông qua mô hình cấu trúc tuyến tính PLS-SEM = Evaluating the factor affecting the satisfaction of customers who using Vinaphone Binh Thuan Province's mobile phone services with the use of PLS-SEMen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S32021244.pdf10.45 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.