Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39049
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTiêu, Thị Mỹ Hồng
dc.date.accessioned2023-12-14T08:50:12Z-
dc.date.available2023-12-14T08:50:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315950en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39049-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2021 - no.494 - tr.44-48 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleSử dụng mô hình “Lớp học đảo ngược” trong dạy học các môn lí luận chính trị cho sinh viên đại học ở Việt Nam hiện nayen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4942021044.pdf429.98 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.