Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thuỳ Trang
dc.contributor.authorPhạm, Anh Giang
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Trung
dc.date.accessioned2023-12-14T08:50:11Z-
dc.date.available2023-12-14T08:50:11Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315949en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39046-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2021 - no.494 - tr.37-43 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleVận dụng Lí thuyết giáo dục Toán thực (Realistics Mathematics Education) trong dạy học: Một số thách thức, nguyên tắc và khuyến nghịen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S4942021037.pdf
  • Size : 836,49 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.