Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39046
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thuỳ Trang
dc.contributor.authorPhạm, Anh Giang
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Trung
dc.date.accessioned2023-12-14T08:50:11Z-
dc.date.available2023-12-14T08:50:11Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315949en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39046-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2021 - no.494 - tr.37-43 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleVận dụng Lí thuyết giáo dục Toán thực (Realistics Mathematics Education) trong dạy học: Một số thách thức, nguyên tắc và khuyến nghịen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S4942021037.pdf836.49 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.