Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38745
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Chí Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hà
dc.date.accessioned2023-12-14T08:43:09Z-
dc.date.available2023-12-14T08:43:09Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316532en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38745-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.152 - tr.41-48 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mạien
dc.titlePhát triển sản phẩm mới tại các doanh nghiệp sản xuất Châu Á: tiếp cận ở góc độ thị trường = Developing New Products in Asian Producing Enterprises: from Market Perspectiveen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1522021041.pdf9.92 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.