Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38745
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Chí Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hà
dc.date.accessioned2023-12-14T08:43:09Z-
dc.date.available2023-12-14T08:43:09Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316532en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38745-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.152 - tr.41-48 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mạien
dc.titlePhát triển sản phẩm mới tại các doanh nghiệp sản xuất Châu Á: tiếp cận ở góc độ thị trường = Developing New Products in Asian Producing Enterprises: from Market Perspectiveen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1522021041.pdf
  • Size : 9,92 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.