Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hồng Chương
dc.contributor.authorTrần, Quế Nhi
dc.contributor.authorLa, Gia Long
dc.contributor.authorDoãn, Hà My
dc.contributor.authorVũ, Tiến Đức
dc.contributor.authorPhạm, Thị Huyền
dc.date.accessioned2023-12-14T08:43:05Z-
dc.date.available2023-12-14T08:43:05Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316522en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38734-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - 2021 - no.286 - tr.58-67 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dânen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới sự chấp nhận phương thức học tập trực tuyến của sinh viên Việt Nam trong bối cảnh chuyến đối số và COVID19 = Determinants influencing e-learning adoption of Vietnamese students in the context of digital transformation and COVID-19en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2862021058.pdf
  • Size : 10,74 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.