Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38433
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thu Hằng
dc.date.accessioned2023-12-14T08:35:42Z-
dc.date.available2023-12-14T08:35:42Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316835en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38433-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2021 - no.03 - tr.44 - 55 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleNghiên cứu đạo đức nghề nghiệp của chuyên viên quan hệ khách hàng tại các ngân hàng thương mại Việt Nam = Professional ethics of customer relation staff in 44 Vietnamese commercial banksen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv211S032021044.pdf4.84 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.