Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38428
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm, Thanh Bình
dc.date.accessioned2023-12-14T08:35:40Z-
dc.date.available2023-12-14T08:35:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316829en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38428-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2021 - no.02 - tr.47 - 59 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleSự sẵn sàng về nhận thức của giáo viên phổ thông với đổi mới giáo dục = Teachers' cognitive readiness for education innovationsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv211S022021047.pdf5.25 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.