Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38370
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Vũ
dc.contributor.authorHà, Thị Thanh Thúy
dc.date.accessioned2023-12-14T08:35:22Z-
dc.date.available2023-12-14T08:35:22Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316757en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38370-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.292-299 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng sử dụng thẻ tín dụng tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam - Chi nhánh Phú Mỹ Hưng = Factors affecting the satisfaction of customers with the credit card services provided by the Joint Stock Commercial Bank for Investment and Development of Vietnam - Phu My Hung branchen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S12021292.pdf7.26 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

3
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.