Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38256
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.contributor.authorTrần, Thị Nhật Quỳnh
dc.date.accessioned2023-12-14T08:34:43Z-
dc.date.available2023-12-14T08:34:43Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316307en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38256-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.137 - tr.102-120 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng về chất lượng dịch vụ của các cửa hàng bách hoá xanh trên địa bàn TP. Hồ Chí Minh = Analyzing the quality assurance framework of economic education programs based on the cipo model in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv124S1372021102.pdf473.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

94
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.