Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thị Mỹ
dc.date.accessioned2023-12-14T08:34:38Z-
dc.date.available2023-12-14T08:34:38Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315357en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38240-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - 2021 - no.285 - tr.85-92 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dânen
dc.titleBiến động của các yếu tố tác động đến xuất khẩu chè Việt Nam: Sử dụng mô hình thị phần không đổi (CMS) = Fluctuations in factors affecting Vietnam’s tea exports: An application from a constant market share models (CMS)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2852021085.pdf
  • Size : 9,17 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.