Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38063
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Hồng Nhung
dc.date.accessioned2023-12-14T08:30:37Z-
dc.date.available2023-12-14T08:30:37Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317154en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38063-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.151 - tr.26-34 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mạien
dc.titleẢnh hưởng của lợi thế thương mại đến giá trị thị trường của các công ty niêm yết trên thị trường chứng khoán Việt Nam market = Studying the effect of goodwill on the market value of companies listed on Vietnam's stocken
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1512021026.pdf11.13 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.