Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quốc Bình
dc.contributor.authorPhạm, Thị Minh Hoàng
dc.contributor.authorLê, Quang Trí
dc.contributor.authorLý, Nguyễn Bình
dc.date.accessioned2023-12-14T08:30:30Z-
dc.date.available2023-12-14T08:30:30Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317126en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38042-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.2 - tr.331-336 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleXác định thuộc tính quyết định khả năng chấp nhận của người tiêu dùng đối với sản phẩm = Identifying consumers' drivers for acceptance of fermented mixture of pineapple and cassava kudzuen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S22021331.pdf
  • Size : 5,34 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.