Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Đài Trang
dc.date.accessioned2023-12-14T08:28:52Z-
dc.date.available2023-12-14T08:28:52Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317740en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37708-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.68-73 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNgành thương mại điện tử bán lẻ trong mối quan hệ định hướng kỹ thuật số và hiệu quả sáng tạo = The relationship between the factors of digital orientation and creative efficiency in Vietnamese online retailersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S62021068.pdf
  • Size : 277,81 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.