Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Trúc Quỳnh
dc.contributor.authorLê, Trần Quốc Dương
dc.contributor.authorTrần, Thị Hồng Cẩm
dc.date.accessioned2023-12-14T08:23:39Z-
dc.date.available2023-12-14T08:23:39Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317112en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37532-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.2 - tr.245-250 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu thị hiếu và nhận thức người tiêu dùng đối với sản phẩm nước sương sáo đóng lon = A study on the consumers' preference and perception towards Asian grass jelly drink productsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S22021245.pdf
  • Size : 4,83 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.