Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37532
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Trúc Quỳnh
dc.contributor.authorLê, Trần Quốc Dương
dc.contributor.authorTrần, Thị Hồng Cẩm
dc.date.accessioned2023-12-14T08:23:39Z-
dc.date.available2023-12-14T08:23:39Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317112en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37532-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.2 - tr.245-250 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu thị hiếu và nhận thức người tiêu dùng đối với sản phẩm nước sương sáo đóng lon = A study on the consumers' preference and perception towards Asian grass jelly drink productsen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S22021245.pdf4.83 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.