Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37013
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu doanh nghiệp du lịch trên địa bàn Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the brand value of tourism businesses in Ho Chi Minh City
Authors: Ngô, Đình Tâm
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.16 - tr.270-277 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333715
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37013
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S162021270.pdf687.01 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.