Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36683
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorPhan, Thanh Long
dc.contributor.authorĐinh, Nguyệt Bích
dc.contributor.authorNguyễn, Linh Nhơn
dc.date.accessioned2023-12-13T01:57:33Z-
dc.date.available2023-12-13T01:57:33Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333724en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36683-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.16 - tr.290-307 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động chất lượng dịch vụ đến ý định viếng thăm lại, vai trò trung gian của hài lòng khách hàng và truyền miệng trong ngành khách sạn: Trường hợp nghiên cứu của khách sạn REX sài Gòn tại TP. Hồ Chí Minh = Impacts of service quality on re-visit intention and the intermediary role of customer satisfaction and word of mouth in the hotel industry: Case study of Rex Hotel in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S162021290.pdf2.28 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.