Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36663
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTô, Anh Thơ
dc.contributor.authorTrần, Thị Siêm
dc.date.accessioned2023-12-13T01:57:28Z-
dc.date.available2023-12-13T01:57:28Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333732en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36663-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.16 - tr.340-345 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ ví điện tử Momo tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the satisfaction of customers living in Ho Chi Minh City with the quality of Momo E-wallet serviceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S162021340.pdf582.01 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.