Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36563
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu doanh nghiệp du lịch trên địa bàn Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the brand value of tourism businesses in Ho Chi Minh City
Authors: Ngô, Đình Tâm
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.16 - tr.270-277 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333715
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36563
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S162021270.pdf687.01 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

14
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.