Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Đại Đức
dc.date.accessioned2023-12-13T01:56:45Z-
dc.date.available2023-12-13T01:56:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333713en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36511-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.16 - tr.262-269 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của sự hợp tác giữa trường đại học và doanh nghiệp đến chất lượng cảm nhận = The impact of university businesses cooperation (UBC) on the perceived qualityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S162021262.pdf
  • Size : 640 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.