Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2023-12-13T01:53:09Z-
dc.date.available2023-12-13T01:53:09Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=327120en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36240-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNăng lượng Việt Nam - 2021 - no.196+197 - tr.23 - 24 - ISSN.2354 - 1253en
dc.subjectNăng lượng Việt Namen
dc.titleChuyển đổi số trong công tác kinh doanh và dịch vụ khách hàng của EVNen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv304S196+1972021023.pdf
  • Size : 255,78 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.