Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36122
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Hoàng Quân
dc.date.accessioned2023-12-13T01:52:41Z-
dc.date.available2023-12-13T01:52:41Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333095en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36122-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.17 - tr.222-227 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của Covid-19 ảnh hưởng đến chiến lược doanh nghiệp vừa và nhỏ tại Việt Nam trong lĩnh vực thương mại điện tử = Impacts of the COVID-19 pandemic on the development strategies of e-commerce SMEsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172021222.pdf491.26 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.